KudoZ home » Polish to English » Law: Contract(s)

arkusz rozliczeniowy

English translation: time sheet


20:29 Jun 23, 2004
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Polish term or phrase: arkusz rozliczeniowy
Liczb? godzin, w czasie których pracownik tymczasowy b?dzie ?wiadczy? prac? na rzecz pracodawcy u?ytkownika, oblicza si? na podstawie Arkusza Rozliczeniowego podpisanego przez pracodawc? u?ytkownika i pracownika tymczasowego. Arkusz Rozliczeniowy b?dzie ka?dorazowo dotyczy? pracy ?wiadczonej w minionym tygodniu.

U Ja?lana clearing sheet, ale w guglu co? nie znajduje.
jo_loop
United Kingdom
English translation:time sheet
Explanation:
a moze niesmiertelny "timesheet"?
ja go znam z praktyki moich prawnikow, ale chyba nie wazne kto go wypelnia, wazne, ze sluzy rejestracji ilosci przepracowanych godzin w dniu/tygodniu/miesiacu
Selected response from:

GingerR
Grading comment
super! dzi?ki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2time sheet
GingerR
4spreadsheet
Adam Gladys


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
time sheet


Explanation:
a moze niesmiertelny "timesheet"?
ja go znam z praktyki moich prawnikow, ale chyba nie wazne kto go wypelnia, wazne, ze sluzy rejestracji ilosci przepracowanych godzin w dniu/tygodniu/miesiacu

GingerR
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 14
Grading comment
super! dzi?ki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magda Dziadosz: jak najbardziej
15 mins
  -> dziekuje :-)

agree  Adam Gladys
25 mins
  -> dzieki :-)

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
spreadsheet


Explanation:
Można chyba też tak.

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2004-06-23 21:10:49 GMT)
--------------------------------------------------

Jeśli rozliczamy godziny pracy, to \"time sheet\".

Adam Gladys
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish