KudoZ home » Polish to English » Law: Taxation & Customs

tytuł

English translation: title


20:26 Jun 22, 2005
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Taxation & Customs
Polish term or phrase: tytuł
mam kompletne zaćmienie
Pobór tych podatków następowałby w wysoko¶ci stawki podstawowej (19%) w taki sposób, jakby cało¶ć ¶wiadczenia wypłacanego przez emitenta z danego *tytułu* na rzecz wszystkich posiadaczy papierów zarejestrowanych na tym samym rachunku zbiorczych

a tutaj, to juz w ogole

Płatnicy, o których mowa w ust. 1, s± obowi±zani pobierać zryczałtowany podatek dochodowy od dokonywanych wypłat (¶wiadczeń) lub stawianych do dyspozycji podatnika pieniędzy lub warto¶ci pieniężnych z tytułów okre¶lonych w art. vvvxxx
bartek
English translation:title
Explanation:
just like that
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Znowu szukalam kwadratow. Dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4title
Adam Lankamer
3on account
marzena l


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tytuł
title


Explanation:
just like that

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 230
Grading comment
Znowu szukalam kwadratow. Dzięki :-)

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tytuł
on account


Explanation:
tak mi przyszło do głowy

marzena l
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish