KudoZ home » Polish to English » Law: Taxation & Customs

świadczenia doradcze

English translation: consulting services


06:55 Mar 12, 2008
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Taxation & Customs
Polish term or phrase: świadczenia doradcze
Zgodnie zaś z art. 21 podatek dochodowy z tytułu uzyskanych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez podatników, o których mowa w art. 3, przychodów z tytułu świadczeń: doradczych, księgowych, badania rynku....

raz piszą świadczenia, a raz usługi
consulting services?
makawa
English translation:consulting services
Explanation:
Też tak myślę
A w jakim kontekście piszą o usługach?
Selected response from:

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4advisory servicesTLUMACZ77
4consulting services
IwonaASzymaniak


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
consulting services


Explanation:
Też tak myślę
A w jakim kontekście piszą o usługach?

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
advisory services


Explanation:
tak ja to nazywam, nie spotkałem się w swojej pracy ze świadczeniami, usługi to i owszem, np. wypełnianie wniosków i załączników do wniosków (ustawowe odpłatne, zgodnie z cennikiem) i doradztwo bezpośrednie, np. porady telefoniczne, w biurze , odnotowywane na indywidualnym rejestrze udzielonych porad(ustawowe nieodpłatne)

TLUMACZ77
Native speaker of: Native in PolishPolish