KudoZ home » Polish to English » Law: Taxation & Customs

uchwała składu SN

English translation: Resolution on the Supreme Court panel


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:uchwała składu SN
English translation:Resolution on the Supreme Court panel
Entered by: awdotia

10:36 Aug 8, 2004
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Taxation & Customs
Polish term or phrase: uchwała składu SN
tak to wygląda w kontekście:

pomiędzy odbiorcą i wystawcą refaktury (klientem i Spółką) musi istnieć umowa, z której wynika że taka usługa jest przedmiotem świadczenia i odrębnego fakturowania. Innymi słowy refakturowanie wymaga wyraźnego porozumienia stron, co do tego, że poszczególne koszty zakupionych usług nie stanowią elementu usługi podstawowej wykonanej przez Spółkę oraz że Spółka będzie refakturowała tę kwotę na klienta z uwzględnieniem tej samej stawki VAT (por. Uchwałę składu SN (7) III ZP 8/98, OSNAPiUS 1999/10/324).
awdotia
Poland
Resolution on the Supreme Court panel
Explanation:
Rozumiem to jako uchwałę na temat, dotyczącą, etc. stąd "on" w kompozycji, reszta daje dobre Google...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 7 mins (2004-08-08 13:44:08 GMT)
--------------------------------------------------

Nie omyliłem się, sorry, uchwała podjęta przez ten skład, a więc resolution of the Supreme Court panel.
Selected response from:

Maciej Spiewak
Poland
Grading comment
dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Resolution of the Supreme Court's composition
bartek
3Resolution on the Supreme Court panel
Maciej Spiewak


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uchwała składu SN
Resolution of the Supreme Court's composition


Explanation:
by the time it looks at the law again, the Supreme Court's composition may have ... The
Court, while putting off resolution of the dispute yet again, used language ...
www.firstamendmentcenter.org/ analysis.aspx?id=13638&printer-friendly=y

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 212

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uchwała składu SN
Resolution on the Supreme Court panel


Explanation:
Rozumiem to jako uchwałę na temat, dotyczącą, etc. stąd "on" w kompozycji, reszta daje dobre Google...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 7 mins (2004-08-08 13:44:08 GMT)
--------------------------------------------------

Nie omyliłem się, sorry, uchwała podjęta przez ten skład, a więc resolution of the Supreme Court panel.

Maciej Spiewak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dzięki!