KudoZ home » Polish to English » Law: Taxation & Customs

sequence as for importance

English translation: niżej


19:51 Aug 10, 2004
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Taxation & Customs
Polish term or phrase: sequence as for importance
czy zwrot w umowie- kolejnosć co do wazności tłumaczy się
sequence as for importance?
sepiroth30
English translation:niżej
Explanation:
kolejność co do ważności

dziwnie brzmi po polsku - gdybys dal kawalek zdania moze by coś bardziej po polsku z tego wyszlo
A w ogóle, to pierwszy raz na oczy widze taki angielski zwrot. Może miałam szczęście
Selected response from:

bartek
Grading comment
thnak you
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1in order of importanceCake
4niżej
bartek


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
niżej


Explanation:
kolejność co do ważności

dziwnie brzmi po polsku - gdybys dal kawalek zdania moze by coś bardziej po polsku z tego wyszlo
A w ogóle, to pierwszy raz na oczy widze taki angielski zwrot. Może miałam szczęście

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 212
Grading comment
thnak you

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
in order of importance


Explanation:
propoz., zakladam ze chodzilo o tlumaczenie

Cake
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: chyba o to chodzi - jakąś wątku nie mogę w ten upał złapać :-)))))))
1 min