KudoZ home » Polish to English » Law (general)

podatek od towarów i usług z tytułu importu towarów

English translation: import VAT


11:54 May 16, 2005
Polish to English translations [PRO]
Law (general)
Polish term or phrase: podatek od towarów i usług z tytułu importu towarów
kodeks celny
kermitka
English translation:import VAT
Explanation:
b

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2005-05-16 11:57:14 GMT)
--------------------------------------------------

goods import VAT

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2005-05-16 11:57:56 GMT)
--------------------------------------------------

.. Import. VAT. Ustawa o podatku od towrów i usług oraz o podatku akcyzowym z załacznikiem. Teksty Ujednolicone- Stan prawny na 1 września 1999 roku. ...
www.wsu.kielce.pl/biblioteka/tytulodp.asp?co=E
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1import VAT
bartek
3 +1VAT on the import of goods
Mleczko


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
podatek od towarów i usług z tytułu importu towarów
import VAT


Explanation:
b

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2005-05-16 11:57:14 GMT)
--------------------------------------------------

goods import VAT

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2005-05-16 11:57:56 GMT)
--------------------------------------------------

.. Import. VAT. Ustawa o podatku od towrów i usług oraz o podatku akcyzowym z załacznikiem. Teksty Ujednolicone- Stan prawny na 1 września 1999 roku. ...
www.wsu.kielce.pl/biblioteka/tytulodp.asp?co=E

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1267

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daniel Sax: wlasnie, albo opisowo "VAT on imported goods"
28 mins
  -> wlasnie - zalezy, jak sie w zdaniu uklada :-)

35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
podatek od towarów i usług z tytułu importu towarów
VAT on the import of goods


Explanation:
VAT i tax on goods and services w publikacjach MF używane są zamiennie.

Mleczko
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 56

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PanPeter
1 hr