KudoZ home » Polish to English » Law (general)

kontrola przedmiotowa

English translation: this inspection


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:kontrola przedmiotowa
English translation:this inspection
Entered by: robwoj

11:08 Jun 15, 2005
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / crime notification
Polish term or phrase: kontrola przedmiotowa
Przedmiotowa kontrola zostala przeprowadzona w ramach realizacji zadan wynikajacych ze sprawowania nadzoru nad przestrzeganiem przepisow o ochronie zwierzat (...)

jakies specjalne okreslenie na 'przedmiotowa' czy jako dotyczący przedmiotu lub przedmiotow, odnoszacy sie do rzeczy, wytworow produkcji?
Beata Drezek
United Kingdom
ta kontrola
Explanation:
Przedmiotowa to nie znaczy nic. Można napisać "this audit or checking, inspection or so"
Selected response from:

robwoj
Poland
Grading comment
bardzo dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4the said inspection / control ......
bartek
3ta kontrolarobwoj


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ta kontrola


Explanation:
Przedmiotowa to nie znaczy nic. Można napisać "this audit or checking, inspection or so"

robwoj
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 57
Grading comment
bardzo dziekuje

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
the said inspection / control ......


Explanation:
this ....

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1267