KudoZ home » Polish to English » Law (general)

glosowanie w trybie obiegowym

English translation: voting in rotary mode


20:12 Jun 17, 2005
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Polish term or phrase: glosowanie w trybie obiegowym
w zdaniu: Glosowanie przeprowadzono w trybie obiegowym
(glosowanie zarzadu nad uchwala)
English translation:voting in rotary mode
Explanation:
jeśli dobrze rozumiem

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2005-06-17 20:16:32 GMT)
--------------------------------------------------

ew. rotary voting
Selected response from:

ZenonStyczyrz
Grading comment
Sorry ze dopiero dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sprawdz
bartek
3voting in rotary mode
ZenonStyczyrz


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
voting in rotary mode


Explanation:
jeśli dobrze rozumiem

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2005-06-17 20:16:32 GMT)
--------------------------------------------------

ew. rotary voting

ZenonStyczyrz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 128
Grading comment
Sorry ze dopiero dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  pidzej: może, ale pierwsze słyszę
20 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sprawdz


Explanation:
pod tym linkiem - wazna i ciekawa dyskusja
http://www.proz.com/?sp=h&id=228964

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1267