ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Polish to English » Law (general)

sprawstwo kierownicze

English translation: directing the commission of a felony

12:26 Dec 30, 2005
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Criminal code
Polish term or phrase: sprawstwo kierownicze
Takie zdanko: został mu postawiony zarzut sprawstwa kierowniczego (gen. Jaruzelski).
dogandbone
English translation:directing the commission of a felony
Explanation:
o ile wiem art. 18 KK odpowiada za sprawstwo kierownicze:
Art. 18. § 1. Odpowiada za sprawstwo nie tylko ten, kto wykonuje czyn zabroniony sam albo wspólnie i w porozumieniu z inną osobą, ale także ten, kto ====>>kieruje wykonaniem czynu zabronionego przez inną osobę lub wykorzystując uzależnienie innej osoby od siebie, poleca jej wykonanie takiego czynu

Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Dzięki za obie odpowiedzi, zdecydowałam się na t± wersję.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3directing the commission of a felonyMarek Daroszewski (MrMarDar)
3..accused of authorising the perpetration of violations/crimesMagczer


Discussion entries: 1





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
..accused of authorising the perpetration of violations/crimes


Explanation:
Może tak??

Magczer
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 85

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
directing the commission of a felony


Explanation:
o ile wiem art. 18 KK odpowiada za sprawstwo kierownicze:
Art. 18. § 1. Odpowiada za sprawstwo nie tylko ten, kto wykonuje czyn zabroniony sam albo wspólnie i w porozumieniu z inną osobą, ale także ten, kto ====>>kieruje wykonaniem czynu zabronionego przez inną osobę lub wykorzystując uzależnienie innej osoby od siebie, poleca jej wykonanie takiego czynu



Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 418
Grading comment
Dzięki za obie odpowiedzi, zdecydowałam się na t± wersję.