KudoZ home » Polish to English » Law (general)

jednostka notyfikowana

English translation: notified authority


19:59 Sep 11, 2007
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Polish term or phrase: jednostka notyfikowana
from a certificate: Institute of Mechanised Construction,
Jednostka notyfikowana Uni Europejskiej
amessenger
United Kingdom
English translation:notified authority
Explanation:
w unijnych dyrektywach i rozporządzeniach na ogół używa się tego określenia
Selected response from:

Elzbieta Pulawska
Grading comment
dziekuje, to wlasnie bylo w takim kontekscie
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5notified body
Maciek Drobka
4notified authority
Elzbieta Pulawska


Discussion entries: 9





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
notified body


Explanation:
HTH

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 199

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adam Lankamer
2 mins
  -> dziękuję

agree  legato
12 mins
  -> dziękuję

agree  Tomasz Poplawski: no pewnie, przecież w tym polskim "tłumaczeniu" znać ślady euro-ango-mowy, że aż boli
41 mins
  -> tak, tak, dziękuję :o)

agree  Piotr Rypalski
13 hrs
  -> dziękuję

agree  Pawel Bartoszewicz
1442 days
  -> dziękuję

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
notified authority


Explanation:
w unijnych dyrektywach i rozporządzeniach na ogół używa się tego określenia

Elzbieta Pulawska
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 52
Grading comment
dziekuje, to wlasnie bylo w takim kontekscie

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Maciek Drobka: Elżbieto, w unijnych tekstach aż roi się od 'notified bodies'. Przykład pierwszy z brzegu: http://tinyurl.com/34f3hk
19 hrs