KudoZ home » Polish to English » Law (general)

o czyn z artykułu

English translation: offence under article


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:o czyn z artykułu
English translation:offence under article
Entered by: JamJest

17:44 Sep 16, 2007
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / code of labour
Polish term or phrase: o czyn z artykułu
Zdanie:
prokurator umorzył postępowanie w zakresie utrudniania przez xxx wykonywania działalności związakowej, tj. o czyn z artykułu 35 ust. 1.2 ustawy z dnia....
JamJest
offence under article
Explanation:
Choć act też może być
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="offence under article&l...

http://www.google.pl/search?hl=pl&q="act under article&lr=la...
Selected response from:

marzena l
Poland
Grading comment
Dziękuję serdecznie wszystkim za odpowiedź. Przyszło kilka odpowiedzi takich samych, więc wybieram, tę, która przyszła pierwsza.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3offence under ArticleMarek Daroszewski (MrMarDar)
4 +3offence under article
marzena l
4offence (crime) against Article No.
inmb
3act in art. xxJolo
1 -1act from article 35
Miłosz Sliwa


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): -1
act from article 35


Explanation:
Only guessing..

Miłosz Sliwa
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Karolina Kalisz: no proszę Cię, to kalka językowa zwykła...
13 hrs

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
act in art. xx


Explanation:
propozycja
PDF] archmedsad 4-04+.p65Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
W efekcie powoduje to zmianę kwalifikacji pewnych czynów z art. 156 ... certain acts in Art. 156 of the Criminal Code, to include those in Art. 157, ...
www.forensic-medicine.pl/archiwum/4_2004/4_04i.pdf - Podobne strony



Jolo
PRO pts in category: 33

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
offence (crime) against Article No.


Explanation:
Raczej "offence", choć może być "crime" - to zależy od wagi sprawy.


    Reference: http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=%22offence+against+Ar...
inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 462

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
offence under article


Explanation:
Choć act też może być
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="offence under article&l...

http://www.google.pl/search?hl=pl&q="act under article&lr=la...

marzena l
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 43
Grading comment
Dziękuję serdecznie wszystkim za odpowiedź. Przyszło kilka odpowiedzi takich samych, więc wybieram, tę, która przyszła pierwsza.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Daroszewski (MrMarDar): właśnie tak - w tym samym czasie chyba pisalismy
6 mins
  -> dzięki

agree  skisteeps
47 mins
  -> dzięki

agree  Karolina Kalisz: dokładnie :)
12 hrs
  -> dzięki

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
offence under Article


Explanation:
tak się najczęściej to spotyka - zweryfikuj przez Google i zob. też www.proz.com/kudoz/1533230 (przy czym offence znacznie częściej wystepuje niż act)

HTH


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 418

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  marzena l: Aha - razem pisaliśmy. Pozdrowienia
1 min
  -> dzięki

agree  skisteeps
41 mins
  -> dzięki

agree  Karolina Kalisz: agree
12 hrs
  -> dzięki