KudoZ home » Polish to English » Law (general)

wniosek najdalej idący

English translation: the most radical proposition


23:21 Sep 18, 2007
Polish to English translations [Non-PRO]
Law/Patents - Law (general)
Polish term or phrase: wniosek najdalej idący
W pierwszej kolejności Przewodniczący obrad poddaje pod głosowanie wniosek najdalej idący, jeśli może to wykluczyć potrzebę głosowania nad pozostałymi wnioskami.
Malgorzata Sokol
English translation:the most radical proposition
Explanation:
propozycja, w szczególności nie jestem pewna, czy proposition jako wniosek będzie tu akurat pasować
Selected response from:

allp
Poland
Grading comment
dziekuje!
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1the furthest going motion
skisteeps
3the most radical proposition
allp


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
the most radical proposition


Explanation:
propozycja, w szczególności nie jestem pewna, czy proposition jako wniosek będzie tu akurat pasować

allp
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 22
Grading comment
dziekuje!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
the furthest going motion


Explanation:
Jeśli ma iść pod głosowanie to motion, równiez proszę odróżnić furthest od farthest (dość znaczna różnica semantyczna)

skisteeps
Canada
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 102
Notes to answerer
Asker: dziekuje!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  kfpdavis: or the motion going the farthest
23 hrs
  -> Dzięki! "farthest to tylko w przestrzeni, furthest to równiez czas i przenośnie http://bartleby.com/61/16/F0371600.html




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): inmb