ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Polish to English » Law (general)

wyrok nakazowy

English translation: injunction

11:08 Nov 28, 2007
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / court order
Polish term or phrase: wyrok nakazowy
było tu: http://www.proz.com/kudoz/906104
i tu: http://www.proz.com/kudoz/1210875
i jeszcze tu: http://www.proz.com/kudoz/1571356
Może ktoś w międzyczasie wypracował jakąś wersję?
Kontekst:
Wyrok nakazowy w imieniu Rzeczpospolitej Polskiej, jednak nie ma wyroku przed oczami. Z opisu wynika, że wyrok został wydany w oparciu o dowody użycia gróźb karalnych, a w rezultacie orzeczono karę ograniczenia wolności.
Proszę o propozycje
marzena l
Poland
English translation:injunction
Explanation:
tak wynika z definicji:
http://www.lectlaw.com/def/i046.htm
Selected response from:

Magczer
Poland
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3injunctive reliefsmok
3injunctionMagczer


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
injunction


Explanation:
tak wynika z definicji:
http://www.lectlaw.com/def/i046.htm

Magczer
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 85
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrew Stanleyson: nie jest to pewne, na razie tyle
23 mins

18 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
injunctive relief


Explanation:
z głowy

smok
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 76