KudoZ home » Polish to English » Law (general)

zarządzać czynnościami

English translation: validly manage the activities


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:zarządzać czynnościami
English translation:validly manage the activities
Entered by: Jolo

18:08 Mar 12, 2008
Polish to English translations [PRO]
Law (general) / Pełnomocnictwo
Polish term or phrase: zarządzać czynnościami
Pełnomocnictwo

.... ustanawiam pełnomocnictwo dla XY urodzonej w xy zamieszkałej obecnie w xy jako jedynej osobie upoważnionej do zarządzania ze skutkiem prawnym wszelkimi czynnościami związanymi ze śmiercią mojego brata XY urodzonego w xy a zamieszkałego do chwili śmierci w xy oraz do zarządzania jako jedynej osobie całym majątkiem ruchomym i nieruchomym oraz ..... .
Jolo
validly manage the activities
Explanation:
w zasadzie lepiej brzmiałoby chyba:
undertake and manage
?
propozycja
Selected response from:

Zofia Wislocka
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3validly manage the activitiesZofia Wislocka
3administer activitiesMarcin Papis


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
administer activities


Explanation:
jw

Marcin Papis
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
validly manage the activities


Explanation:
w zasadzie lepiej brzmiałoby chyba:
undertake and manage
?
propozycja

Zofia Wislocka
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 33