KudoZ home » Polish to English » Law (general)

znamię czynnościowe

English translation: activity feature


10:10 Jul 4, 2008
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Polish term or phrase: znamię czynnościowe
"...znamię czynnościowe nie zostało przez ustawodawcę w żaden sposób uściślone."
pieprz
English translation:activity feature
Explanation:
Np. "criminal activity feature" jako znamię czynu przestępczego.
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
Dziękuję. Skorzystałam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3feature of the (specific) act
inmb
3activity feature
Jerzy Matwiejczuk


Discussion entries: 2





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
activity feature


Explanation:
Np. "criminal activity feature" jako znamię czynu przestępczego.

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 79
Grading comment
Dziękuję. Skorzystałam.

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
feature of the (specific) act


Explanation:
... that would constitute offence / crime

Według mnie chodzi tutaj o brak definicji znamion przestępstwa określonego w art 585 KSH (czyli nie wiadomo dokładnie na czym CZYNNOŚĆ stanowiąca przestępstwo ma polegać)

art. 585
§ 1. Kto, biorąc udział w tworzeniu spółki handlowej lub będąc członkiem jej zarządu, rady nadzorczej lub komisji rewizyjnej albo likwidatorem, działa na jej szkodę

- podlega karze pozbawienia wolności do lat 5 i grzywnie.

§ 2. Tej samej karze podlega, kto osobę wymienioną w § 1 nakłania do działania na szkodę spółki lub udziela jej pomocy do popełnienia tego przestępstwa.

por.
http://www.proz.com/kudoz/polish_to_english/law_general/1062...

HTH

(zmieniam tematykę z manufacturing / marketing na law)


inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 462