KudoZ home » Polish to English » Law (general)

referowany

English translation: presented


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:referowany
English translation:presented
Entered by: FishX

17:32 Feb 1, 2009
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Polish term or phrase: referowany
Poszczególne sprawy umieszczone na porządku obrad posiedzenia Rady Nadzorczej *referowane* są przez członków Rady zgłaszających wniosek o umieszczenie danej sprawy na porządku obrad posiedzenia Rady, Przewodniczącego Rady lub osobę przez niego wskazaną

z regulaminu rady nadzorczej

dziękuję za pomoc!
FishX
Poland
presented
Explanation:
Wydaje mi się że reported to bardziej jak zdawać raport, a presented jak zaprezentowac co w moim miemaniu ma się bliżej do referowania- czyli sprezetowania
Selected response from:

dotorka
Grading comment
Dziękuję bardzo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6presenteddotorka
3 -1(are) reported
~Ania~


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
(are) reported


Explanation:
IMO

~Ania~
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  dotorka: jak w podanej odpowiedzi
1 day20 hrs
  -> That's fine but why has it taken you so long to comment? Seems strange to me.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
presented


Explanation:
Wydaje mi się że reported to bardziej jak zdawać raport, a presented jak zaprezentowac co w moim miemaniu ma się bliżej do referowania- czyli sprezetowania

dotorka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję bardzo!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  inmb
1 hr
  -> thx

agree  legato
3 hrs
  -> thx

agree  Polangmar
7 hrs
  -> thx

agree  Tomasz Poplawski
7 hrs
  -> thx

agree  xxxMMShearing
23 hrs
  -> thx

agree  Magczer
23 hrs
  -> thx