ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Polish to English » Law (general)

Dziennik Ustaw Nr. poz. ze zm.

English translation: Dziennik Ustaw [Journal of Laws] No., item, as amended

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Dziennik Ustaw Nr. poz. ze zm.
English translation:Dziennik Ustaw [Journal of Laws] No., item, as amended
Entered by: Magdalena Rogala

11:21 Oct 22, 2010
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Polish term or phrase: Dziennik Ustaw Nr. poz. ze zm.
Kolejne pytanie o ten termin z naciskiem na "ze zm.". A dodatkowo: jak robicie? Zostawić "Dziennik Ustaw", dać go w nawias po angielskojęzycznej wersji, czy może odwrotnie - angielska wersja w nawias?
Magdalena Rogala
Dziennik Ustaw [Journal of Laws] No., item, as amended
Explanation:
as amended
Selected response from:

makawa
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5Dziennik Ustaw [Journal of Laws] No., item, as amendedmakawa
4 +3Journal of Laws No. item as amended
Anna Kurcinowska
4 +1Journal of Laws yyyy.nn.iiii
MattM


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
Dziennik Ustaw [Journal of Laws] No., item, as amended


Explanation:
as amended

makawa
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 211
Notes to answerer
Asker: Dziękuję, również za rodzaj nawiasu, który jest bardzo na miejscu biorąc pod uwagę, że całość tych skrótów jest w nawiasie okrągłym.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PanPeter
50 mins

agree  whole grain
1 hr

agree  Bubz
13 hrs

agree  Karol Kawczyński
17 hrs

agree  DAKS
1 day8 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Journal of Laws No. item as amended


Explanation:
W tym kontekście tłumaczenie Dziennika Ustaw wydaje mi się bardziej przyjazne czytelnikowi, choć fakt jest to nazwa własna, więc można to podać w nawiasie po polskiej nazwie.
"as amended" bezsprzecznie.

Anna Kurcinowska
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 63
Notes to answerer
Asker: Dziękuję!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  moniq
7 mins
  -> Dzięki :)

agree  Michal Berski: ja nie daję polskiej wersji
16 mins

agree  DAKS
1 day8 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Journal of Laws yyyy.nn.iiii


Explanation:
Propozycja innego - moim zdaniem czytelniejszego - zapisu

Np. Journal of Laws 2006.86.526

As amended oczywiście jak najbardziej

MattM
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Michal Berski: zapis wbrew pozorom nieczytelny i niezgodny z oryginałem
53 mins
  -> Kwestia gustu - moim zdaniem czytelniejszy :-)

agree  IwonaASzymaniak
1023 days