KudoZ home » Polish to English » Law (general)

system równoważnego czasu pracy

English translation: flexible working hours


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:system równoważnego czasu pracy
English translation:flexible working hours
Entered by: Magdalena Hunter

07:49 Mar 30, 2004
Polish to English translations [PRO]
Law (general) / labour law
Polish term or phrase: system równoważnego czasu pracy
Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem pracy lub jej organizacją, może być stosowany system równoważnego czasu pracy, w którym jest dopuszczalne przedłużenie dobowego wymiaru czasu pracy, nie więcej jednak niż do 12 godzin, w okresie rozliczeniowym nie przekraczającym 1 miesiąca. Przedłużony dobowy wymiar czasu pracy jest równoważony krótszym dobowym wymiarem czasu pracy w niektórych dniach lub dniami wolnymi od pracy.
emis
flexible working hours
Explanation:
standardowe okreslenie w UK, pod ktorym kryje sie cala Twoja definicja emis,
Selected response from:

Magdalena Hunter
Grading comment
Dziękuję.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5flexible working hoursMagdalena Hunter
4 +1equivalent work time system
bartek


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
system równoważnego czasu pracy
equivalent work time system


Explanation:
... The dialysate supply system is often an integral part of single-patient dialysis machines. ... (25) [ (21) ] Full-time equivalent - Work time equivalent to 2,080 ...
www.sos.state.tx.us/texreg/archive/March142003/ PROPOSED/25.HEALTH%20SERVICES.html

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1267

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  amadziar
1371 days
  -> Dzieki :)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
system równoważnego czasu pracy
flexible working hours


Explanation:
standardowe okreslenie w UK, pod ktorym kryje sie cala Twoja definicja emis,

Magdalena Hunter
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 6
Grading comment
Dziękuję.