KudoZ home » Polish to English » Law (general)

wysłuchanie wystąpienia stron

English translation: hearing


10:37 Aug 12, 2004
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Polish term or phrase: wysłuchanie wystąpienia stron
Ogłoszono postanowienie:
Wyznaczyć nowy termin rozprawy na dzień xxxroku, godz. 00.00, który przeznaczony będzie na wysłuchanie wystąpienia stron.
awdotia
Poland
English translation:hearing
Explanation:
tak mi sie wydaje jest w uzyciu w odr, od trial - sprawa procesowa

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2004-08-12 10:50:30 GMT)
--------------------------------------------------

hearing wlasnie obejmuje representations of both parties,

prosecution, defence make their statements,
moze odbywac sie z udzialem swiadkow,


--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2004-08-12 11:00:48 GMT)
--------------------------------------------------

moze wiec hearing of statements od both parties
Selected response from:

magdat
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(hearing of) submissions
PanPeter
3 +1consiliumJoanna Krahelska
3hearingmagdat


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wysłuchanie wystąpienia stron
hearing


Explanation:
tak mi sie wydaje jest w uzyciu w odr, od trial - sprawa procesowa

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2004-08-12 10:50:30 GMT)
--------------------------------------------------

hearing wlasnie obejmuje representations of both parties,

prosecution, defence make their statements,
moze odbywac sie z udzialem swiadkow,


--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2004-08-12 11:00:48 GMT)
--------------------------------------------------

moze wiec hearing of statements od both parties

magdat
PRO pts in category: 16
Grading comment
dziękuję

46 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
wysłuchanie wystąpienia stron
consilium


Explanation:
dzien wyznaczony dla wysluchania przedstawicieli stron - tak podaje Slownik Prawno-Ekonomiczny Polsko-Angielski Polnetu (moze nie autorytet ale angielsko-polska prawnicza Leksykonia to potwierdza...)
szukam dalej...



--------------------------------------------------
Note added at 53 mins (2004-08-12 11:30:34 GMT)
--------------------------------------------------

ech, cos chyba te polskie slowniki pokrecily
ale moze jeszcze cos znajde na potwierdzenie tego consilium

Joanna Krahelska
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dorota Strzyzewska-Kingori: http://legal-dictionary.thefreedictionary.com/Consilium
44 mins
  -> dzieki! (za linka tez...)

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wysłuchanie wystąpienia stron
(hearing of) submissions


Explanation:
jezeli chodzi o wysluchanie wystapien stron (lub ich adwokatow)

PanPeter
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44