KudoZ home » Polish to English » Law/Patents

koła naukowe działające na uczelni

English translation: science circles active at university


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:koła naukowe działające na uczelni
English translation:science circles active at university
Entered by: bozka

08:29 Jun 5, 2002
Polish to English translations [Non-PRO]
Law/Patents
Polish term or phrase: koła naukowe działające na uczelni
brak kontekstu
Ela Mikuta
science circles active at university
Explanation:
Szerzej moznaby przedstawic tlumaczenie nastepujaco: "science circles that are active at university", ale mysle, ze ta krotsza wersja jest wystarczajaca.
Selected response from:

bozka
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rozne propozycje: http://www.proz.com/?sp=h&eid_c=679&id=207815&keyword=ko%B3aJacek Krankowski
4 -1science circles active at universitybozka


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rozne propozycje: http://www.proz.com/?sp=h&eid_c=679&id=207815&keyword=ko%B3a


Explanation:
JK

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 1633

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
science circles active at university


Explanation:
Szerzej moznaby przedstawic tlumaczenie nastepujaco: "science circles that are active at university", ale mysle, ze ta krotsza wersja jest wystarczajaca.

bozka
Poland

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Mag_Da: science to nauki ścisłe, proponowałabym academic circles
1029 days