KudoZ home » Polish to English » Zoology

czarnokropiatka

English translation: black tern


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:rybitwa czarna
English translation:black tern
Entered by: Polangmar

14:27 Jun 26, 2007
Polish to English translations [PRO]
Science - Zoology
Polish term or phrase: czarnokropiatka
gatunek ptaka- wikipedia nie przewiduje.
LukaszPL
Poland
black tern
Explanation:
Może o tego ptaka chodzi: http://tinyurl.com/2777c7 ?

Osobniki młodociane podobne do dorosłych w szacie spoczynkowej, jednak ich grzbiet i pokrywy skrzydłowe pokrywają ciemne plamki.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Rybitwa_czarna
http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Tern
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4black terntinkle
2black ternPolangmar


Discussion entries: 11





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
rybitwa czarnokropiatka
black tern


Explanation:
Może o tego ptaka chodzi: http://tinyurl.com/2777c7 ?

Osobniki młodociane podobne do dorosłych w szacie spoczynkowej, jednak ich grzbiet i pokrywy skrzydłowe pokrywają ciemne plamki.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Rybitwa_czarna
http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Tern

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 14

1260 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
black tern


Explanation:
to napewno chodzi o rybitwe czarną dostałam do tłumaczenia orginał tekstu z którego toto pochodzi i jestem na 99% pewna, że to jest błąd powstały z napisania obok siebie rybitwy czarnej i kropiatki (to też taki ptaszek). W dalszych częściach o tych dwóch gatunkach jest mowa osobno.

tinkle