KudoZ home » Polish to English » Livestock / Animal Husbandry

działanie owicydne

English translation: Ovicidal action


21:51 Jan 9, 2008
Polish to English translations [PRO]
Medical - Livestock / Animal Husbandry
Polish term or phrase: działanie owicydne
Preparaty benzimidazolowe wykazują działanie owicydne, stąd też w jajach szczepów nicieni w pełni wrażliwych na te preparaty, inkubowanych w roztworach o różnych stężeniach leku ma miejsce całkowite zahamowanie rozwoju larw.
Egg hatch assay
Czy to może jakaś literówka albo niewayraźnie odbita literka? Bo na google nic.
Ewa Dabrowska
United Kingdom
English translation:Ovicidal action
Explanation:
http://tinyurl.com/38skw8
Selected response from:

bartek
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Ovicidal action
bartek
4ovacide action/propertiesRobert Foltyn


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Ovicidal action


Explanation:
http://tinyurl.com/38skw8

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 30
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Robert Foltyn: tak, ovicidal
10 mins

agree  Piotr Sawiec: pewnie że na google nic, bo to bełkot jakiś to owicydne
16 hrs
  -> Ale co za popapraniec tak to po polsku skopał???

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ovacide action/properties


Explanation:
ovacide = kills eggs
jajobójcze

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-01-09 22:00:54 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, częściej: ovicide

Robert Foltyn
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32