KudoZ home » Polish to English » Marketing

piwa smakowe

English translation: flavored beers


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:piwa smakowe
English translation:flavored beers
Entered by: Ensor

03:04 Aug 15, 2002
Polish to English translations [Non-PRO]
Marketing
Polish term or phrase: piwa smakowe
Browar Kormoran przyciaga klientow piwami smakowymi
Ensor
flavored beers
Explanation:

... i potem, gwoli przykladu, mozna podac pare tych smaków.

Chodzi, zakladam o te piwa, czy raczej "piwa," które smakuja jak sok malinowy, czy jezynowy. Fe! Paskudztwo!
Piwo to ma byc piwo! Na zdrowie, Panie i Panowie!
Selected response from:

WTLS
United States
Grading comment
dziekuje bardzo. Przyznam szczerze, ze mi nawet nie przyszlo na mysl, ze to o takie smaki moze chodzic. Myslalem, ze chodzic tu moze raczej o roznego rodzaju piwa typu: pils, lager, porter, z mniejszymi lub wiekszymi odcieniami goryczki. No, ale jezeli to naprawde o tego rodzaju piwa chodzi, to miejmy nadziej, ze te browary zejda na psy w bardzo szybkim tempie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +11flavored beersWTLS
5 -5great tasting beersAdela Bak


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +11
flavored beers


Explanation:

... i potem, gwoli przykladu, mozna podac pare tych smaków.

Chodzi, zakladam o te piwa, czy raczej "piwa," które smakuja jak sok malinowy, czy jezynowy. Fe! Paskudztwo!
Piwo to ma byc piwo! Na zdrowie, Panie i Panowie!

WTLS
United States
PRO pts in pair: 50
Grading comment
dziekuje bardzo. Przyznam szczerze, ze mi nawet nie przyszlo na mysl, ze to o takie smaki moze chodzic. Myslalem, ze chodzic tu moze raczej o roznego rodzaju piwa typu: pils, lager, porter, z mniejszymi lub wiekszymi odcieniami goryczki. No, ale jezeli to naprawde o tego rodzaju piwa chodzi, to miejmy nadziej, ze te browary zejda na psy w bardzo szybkim tempie.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alexander Kudriavtsev: Piwo to ma byc piwo! Zadnych tam sokow!
50 mins

agree  Piotr Kurek: lub: flavoured
1 hr

agree  Jakub Szacki
2 hrs

agree  kingusia
3 hrs

agree  maciejm: a ja tam lubię, szczególnie lemon beer,
3 hrs

agree  tunturi: flavoured
3 hrs

agree  leff
4 hrs

agree  Andrzej Lejman: Można tylko pozazdrościć Niemcom ich ustawy o warzeniu piwa - 600 lat i nadal obowiązuje!
4 hrs

agree  xxxandrzejo: In the US they are also called Micro-brews...never figured out why.
17 hrs
  -> While some flavored beers are Micro-brews (brewed by small breweries), these terms are hardly synonymous.

agree  Magda Dziadosz: oh, yes.
17 hrs

agree  sHiFtEr: yeee.... ;)
2 days12 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -5
great tasting beers


Explanation:
An appropriate answer. "Smak" means taste.

Adela Bak
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 10

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek: to raczej "wyborne piwa"
6 mins

disagree  kingusia: Smak indeed means taste, but smakowe does not mean smaczne
1 hr

disagree  leff: to zupełnie nie ten trop
2 hrs

disagree  Andrzej Lejman: An unappropriate answer.
3 hrs

disagree  maciejm: "smakowe" and "smaczne" are two different things.
3 hrs

disagree  Anna Mijalski: proposed answer conveys entirely different meaning!!!
9 hrs

disagree  Magda Dziadosz: oh, no.
16 hrs