KudoZ home » Polish to English » Marketing

ukonstytuowanie brand essence

English translation: development lub establishment


19:08 Jan 15, 2004
Polish to English translations [PRO]
Marketing
Polish term or phrase: ukonstytuowanie brand essence
nic mi nie przychodzi do głowy, chodzi o rozwiązania proponowane przez agencję reklamy, brak kontekstu; może emplacement, positioning, strengthening?
Astro Jaroslaw Rutkowski
English translation:development lub establishment
Explanation:
"development", czyli wypracowanie, budowa, stosuje się wtedy, kiedy raczej chodzi o "wymyślenie" brand essence;

"establishment", czyli ustanowienie, raczej wtedy, gdy chodzi o "realizację"
Selected response from:

Tomasz Tluczkiewicz
Poland
Grading comment
Zostałem przy establishment. Dzięki.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3reinforcement/amplification/fortification
Aleksandra Brewer
1development lub establishment
Tomasz Tluczkiewicz


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
development lub establishment


Explanation:
"development", czyli wypracowanie, budowa, stosuje się wtedy, kiedy raczej chodzi o "wymyślenie" brand essence;

"establishment", czyli ustanowienie, raczej wtedy, gdy chodzi o "realizację"


Tomasz Tluczkiewicz
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 120
Grading comment
Zostałem przy establishment. Dzięki.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
reinforcement/amplification/fortification


Explanation:
moze ktores z tych sie nada?

Aleksandra Brewer
New Zealand
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8