KudoZ home » Polish to English » Marketing / Market Research

runtime

English translation: zarządzanie w czasie rzeczywistym


11:20 Mar 9, 2004
Polish to English translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
Polish term or phrase: runtime
SMB offerings include runtime management
hadraadae
English translation:zarządzanie w czasie rzeczywistym
Explanation:
choć kontekst skąpy :-(
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Niech i tak będzie. Dziękuję jeszcze raz za wczorajszą pomoc. Pozdrawiam:-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5zarządzanie czasem produkcjiWitold Raczynski
4zarządzanie w czasie rzeczywistym
Andrzej Lejman


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zarządzanie w czasie rzeczywistym


Explanation:
choć kontekst skąpy :-(

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 22
Grading comment
Niech i tak będzie. Dziękuję jeszcze raz za wczorajszą pomoc. Pozdrawiam:-)

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
zarządzanie czasem produkcji


Explanation:
no kontekst przeubogi! Ale runtime może być również czasem produkcji. Oczywiście propozycja pana Lejmana jest równiez możliwa,
pozdrawiam

Witold Raczynski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish