KudoZ home » Polish to English » Materials (Plastics, Ceramics, etc.)

współwytłaczanie

English translation: coextrusion


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:współwytłaczanie
English translation:coextrusion
Entered by: M.A.B.

23:46 Mar 29, 2008
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
Polish term or phrase: współwytłaczanie
...niezbędny jest wyrób, który posiada wielokrotnie większą wytrzymałość na uszkodzenie powierzchni zewnętrznej oraz wyższą odporność na obciążenia punktowe. Dla tych kryteriów opracowaliśmy system Xyz. Jest on oparty na rurze dwuwarstwowej z wyróżnioną kolorem zewnętrzną warstwą (płaszczem), wykonaną z nowej generacji tworzyw klasy PE100 RC Borsafe LSH. Obie warstwy są ze sobą połączone molekularnie na etapie współwytłaczania i nie dają się oddzielić mechanicznie.
M.A.B.
Netherlands
coextrusion
Explanation:
.
Selected response from:

jacek o
Grading comment
Dzięki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2coextrusionjacek o
3comouldingBubz


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
comoulding


Explanation:
Podejrzewam, ze chodzi o ten proces


    Reference: http://www.omnexus.com/resources/rdhighlights.aspx?id=15045
Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
coextrusion


Explanation:
.

jacek o
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7
Grading comment
Dzięki :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: for sure
11 hrs

agree  Polangmar
15 hrs