KudoZ home » Polish to English » Mechanics / Mech Engineering

długość podejścia

English translation: connection lenght


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:długość podejścia
English translation:connection lenght
Entered by: Wojciech Wołoszyk

19:50 May 19, 2005
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Polish term or phrase: długość podejścia
Każdy grzejnik powinien byc podłączony dwoma przewodami: zasilającym, który doprowadza gorącą wodę do grzejnika, i powrotnym, odprowadzającym wode schłodzoną do instalacji. Dobór średnic przewodów najlepiej powierzyć instalatorowi. zależą one od rodzaju instalacji grawitacyjna lub pompowa), od rodzaju, pojemnościi mocy grzejnika oraz od długości podejścia.
Wojciech Wołoszyk
Poland
connection lenght
Explanation:
imho

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2005-05-19 19:55:19 GMT)
--------------------------------------------------

length oczywiście, sorki
Selected response from:

Grzegorz Kurek
Poland
Grading comment
Dzięki :))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4length of fixture
bartek
3 +1connection lenght
Grzegorz Kurek
3inlet pipe lengthrobwoj


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
długo�ć podej�cia
length of fixture


Explanation:
podejscie instalacyjne _ fixture branch
,,,,,,,,, odplywowe - fixture drain
--------- doplywowe - fixture supply pipe

za budowlanym

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 375

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
długość podejścia
connection lenght


Explanation:
imho

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2005-05-19 19:55:19 GMT)
--------------------------------------------------

length oczywiście, sorki

Grzegorz Kurek
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dzięki :))

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.G.: ...accepts a connection piping length of up to 10m and a head of up to 5m.
32 mins
  -> dzięki :-)

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
długość podejścia
inlet pipe length


Explanation:
np.

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 138