KudoZ home » Polish to English » Mechanics / Mech Engineering

long-chain polymer

English translation: polimer o długim łańcuchu


16:14 Jun 23, 2005
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Chemistry
Polish term or phrase: long-chain polymer
Składnik do sporządzania płynu do wykonywania przewiertów specjalnymi wiertnicami. Do rozpuszczenia w wodzie lub innym płynie. Wiem ogólnie, że to polimer średniołańcuchowy, ale czy tak go można nazwać?
robwoj
Poland
English translation:polimer o długim łańcuchu
Explanation:
jednak unikałbym określenia 'długołańcuchowy'.
Selected response from:

leff
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4polimer o długim łańcuchu
leff
4Polimer długołańcuchowy
mdarron


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Polimer długołańcuchowy


Explanation:
bentonit Volclay
Polimer długołańcuchowy wiąże się na krawędziach płytek i zawija (opakowuje
niejako) zaadsorbowane warstwy wody płytki z innym miejscem wiązania tej samej ...


mdarron
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
polimer o długim łańcuchu


Explanation:
jednak unikałbym określenia 'długołańcuchowy'.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 57