KudoZ home » Polish to English » Mechanics / Mech Engineering

kurs "HAKOWY"

English translation: slinger


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:kurs "HAKOWY"
English translation:slinger
Entered by: Katarzyna Smagorowicz

09:38 Oct 25, 2006
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / course certificate
Polish term or phrase: kurs "HAKOWY"
Mam zgryz... slownik Tomlika podaje "slinger" lub "banksman". Ten moj "hakowy" zajmuje sie suwnicami i zawiesiami. Nie mam pewnosci, czy i ktory odpowiednik jest prawidlowy.
Katarzyna Smagorowicz
Poland
slinger
Explanation:
tak nazywają ich angielscy budowlańcy
Selected response from:

dominika7
Grading comment
dziekuje, to wybralam, skoro teoria pokrywa sie z praktyka :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4slingerdominika7
3crane course
Jerry Dean


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hakowy
slinger


Explanation:
tak nazywają ich angielscy budowlańcy

dominika7
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziekuje, to wybralam, skoro teoria pokrywa sie z praktyka :-)

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kurs
crane course


Explanation:
most probable

Jerry Dean
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8