KudoZ home » Polish to English » Mechanics / Mech Engineering

system podświetlania papieru

English translation: paper backlight device/unit/system


08:27 Mar 27, 2007
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Polish term or phrase: system podświetlania papieru
System podświetlania papieru pod kamerą (kamera jest elementem systemu kontroli jakości papieru w maszynie do cięcia papieru z roli na arkusze)
Katarzyna Landsberg-Polubok
English translation:paper backlight device/unit/system
Explanation:
Moja odpowiedź dla światła przechodzącego.
Odpowiedź bartka dla światła odbitego.
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
dziekuje, klient potwierdzil, ze chodzi o swiatlo przechodzace.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2paper backlight device/unit/system
Andrzej Mierzejewski
4paper illumination system
bartek


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
paper illumination system


Explanation:
http://tinyurl.com/2xhv4e
http://tinyurl.com/ypy3dp

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 375

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
paper backlight device/unit/system


Explanation:
Moja odpowiedź dla światła przechodzącego.
Odpowiedź bartka dla światła odbitego.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 138
Grading comment
dziekuje, klient potwierdzil, ze chodzi o swiatlo przechodzace.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Wojciech Kutta: nie można precyzyjniej :-)
20 mins

agree  Marian Krzymiński: tak ;o)
2 hrs