KudoZ home » Polish to English » Mechanics / Mech Engineering

pierścienie nastawcze do średnicówek

English translation: standard rings for inside micrometer


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:pierścienie nastawcze do średnicówek
English translation:standard rings for inside micrometer
Entered by: robwoj

12:50 Oct 21, 2007
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Polish term or phrase: pierścienie nastawcze do średnicówek
Tekst to list z zastrzeżeniami pracownika do kierownictwa.
...robiac to wszystko zamiast zajmujac sie prawdziwymi problemami takimi jak wytarte i zuzyte pierscienie nastawcze do srednicowek i inne niesprawne przyrzady pomocnicze oraz pomiarowe. na nich widnieje aktualna data legalizacji
Ewa Dabrowska
United Kingdom
standard rings for inside micrometer
Explanation:
to tylko sugestia wg. WNT i oznacza że są to wzorcowe pieścienie o znanym wymiarze średnicy na których kalibruje (cechuje) się te nieszczęsne średnicówki, czyli mikromierze (nie mikrometry) do pomiarów średnic (zazwyczaj) wewnetrznych

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2007-10-21 18:01:13 GMT)
--------------------------------------------------

micrometers to be exact
Selected response from:

robwoj
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1standard rings for inside micrometerrobwoj
3 +1bar gauge adjusting ring
EnglishDirect


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
bar gauge adjusting ring


Explanation:
sugestia

EnglishDirect
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: jeśli "bar"? :) rod :) telescopic :) a i caliper ;) ?
7 mins
  -> :) thx

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
standard rings for inside micrometer


Explanation:
to tylko sugestia wg. WNT i oznacza że są to wzorcowe pieścienie o znanym wymiarze średnicy na których kalibruje (cechuje) się te nieszczęsne średnicówki, czyli mikromierze (nie mikrometry) do pomiarów średnic (zazwyczaj) wewnetrznych

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2007-10-21 18:01:13 GMT)
--------------------------------------------------

micrometers to be exact

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 138
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.G.: ring gauges for i.m.? 1-2 inch INSIDE MICROMETER WITH RING GAUGE
56 mins
  -> dzieki gauge też