KudoZ home » Polish to English » Mechanics / Mech Engineering

śruba odporowa

English translation: lift screw/bolt


11:42 Apr 25, 2008
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Polish term or phrase: śruba odporowa
Context:
Do prawidłowego ustawienia silnika należy wykorzystać 4 śRUBY ODPOROWE umieszczone w łapach (unieść silnik na śrubie podłożyć podkładkę i opuścić silnik).

Z góry wielkie dzięki.
Konrad Dylo
Spain
English translation:lift screw/bolt
Explanation:
Jak wynika z kontekstu, te śruby służą tylko do podniesienia silnika: po dodaniu podkładki należy wykręcić śrubę, aby silnik oparł się o podkładkę. Dlatego nie używałbym określenia "adjusting screw".
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4levelling bolt
Marian Krzymiński
4lift screw/bolt
Andrzej Mierzejewski
4adjusting screwrobwoj
3thrust bolt
Jerzy Matwiejczuk


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
adjusting screw


Explanation:
w tym kontekście jest to ruba regulacyjna

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 138

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lift screw/bolt


Explanation:
Jak wynika z kontekstu, te śruby służą tylko do podniesienia silnika: po dodaniu podkładki należy wykręcić śrubę, aby silnik oparł się o podkładkę. Dlatego nie używałbym określenia "adjusting screw".

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 138
Grading comment
thanks

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
levelling bolt


Explanation:
zgodnie z opisem i funkcją, link poniżej


    Reference: http://www.plasticservices.com/Techtips/mount.htm
Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 326

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
thrust bolt


Explanation:
YAP

--------------------------------------------------
Note added at   6 godz. (2008-04-25 17:42:22 GMT)
--------------------------------------------------

Np. tutaj:
http://www.rcplanet.com/RC10T4_Factory_Team_Truck_Kit_s/972....
albo tu:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&P=WR&I=LXNTU5

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 79