KudoZ home » Polish to English » Mechanics / Mech Engineering

gilotyna do blach

English translation: sheet metal shearing machine


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:gilotyna do blach
English translation:sheet metal shearing machine
Entered by: literary

19:09 Feb 23, 2009
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Polish term or phrase: gilotyna do blach
spawacz jej używa
literary
(Electric) Shearing Machine
Explanation:
http://www.ecplaza.net/tradeleads/seller/5149207/electric_sh...

znalazłem model na allegro, a potem wpisałem w google.

http://www.allegro.pl/item556603454_gilotyna_do_blachy_q11_3...

--------------------------------------------------
Note added at   4 godz. (2009-02-23 23:49:43 GMT)
--------------------------------------------------

W związku z uwagą kolegi Tomasza:

http://www.tpub.com/content/shopequipment/TM-9-243/css/TM-9-...

http://www.freepatentsonline.com/4534255.html

Selected response from:

PiotrekN
Grading comment
albo: sheet metal guillotine
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1(Electric) Shearing MachinePiotrekN
4sheet metal (guillotine/gate) shear
slawomir bialostocki


Discussion entries: 8





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
(Electric) Shearing Machine


Explanation:
http://www.ecplaza.net/tradeleads/seller/5149207/electric_sh...

znalazłem model na allegro, a potem wpisałem w google.

http://www.allegro.pl/item556603454_gilotyna_do_blachy_q11_3...

--------------------------------------------------
Note added at   4 godz. (2009-02-23 23:49:43 GMT)
--------------------------------------------------

W związku z uwagą kolegi Tomasza:

http://www.tpub.com/content/shopequipment/TM-9-243/css/TM-9-...

http://www.freepatentsonline.com/4534255.html



PiotrekN
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
albo: sheet metal guillotine
Notes to answerer
Asker: A nie jakaś plate guillotine? http://subicjobs.blogspot.com/2008/11/job-openings-november-17-2008.html scroll to guillotine np. giętarka do blach = plate bending machine


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Rączka: shear/shearing machine - ale nie musi być electric, może mieć inny napęd (nawet ręczny, jak blachy cienkie)
2 hrs
  -> Dlatego też dałem w nawiasie ;) Dzięki!

neutral  Tomasz Poplawski: ale co z "metal sheet"? W końcu taka "shearing machine" może być do wielu materiałów// tytuł strony, do której dajesz odnośnik, brzmi: METAL SHEARING MACHINES, nic dziwnego, że potem nie powtarzają się
3 hrs
  -> cóż, tak było na stronie sprzedawcy takiego sprzętu, nie doszukałem się niestety nic takiego :(

2 days2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sheet metal (guillotine/gate) shear


Explanation:
słownik WNT
w kontekście może wystarczyć samo "shear" - jeśli to, że chodzi o blachy jest oczywiste

slawomir bialostocki
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 45