KudoZ home » Polish to English » Media / Multimedia

Pay only s&d

English translation: płacić tylko za przesyłkę i dostawę


07:54 Aug 6, 2004
Polish to English translations [PRO]
Media / Multimedia
Polish term or phrase: Pay only s&d
przy zakupach takim terminem oznaczone sa rzeczy z cena 0.
d to pewnie delivery ale s?
moze macie inne pomysly?
jamajka
English translation:płacić tylko za przesyłkę i dostawę
Explanation:
shipping and delivery
Selected response from:

bartek
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zapłata/zapłać tylko za wysyłkę
*eva*
4 +1płatna tylko przesyłka i dostawa
leff
4 +1płacić tylko za przesyłkę i dostawę
bartek


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
płacić tylko za przesyłkę i dostawę


Explanation:
shipping and delivery

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 34

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Misiaczek
1 hr

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
płatna tylko przesyłka i dostawa


Explanation:
's' to 'shipping'

leff
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  darotob
53 mins

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zapłata/zapłać tylko za wysyłkę


Explanation:
s&d shipping and delivery


--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2004-08-06 08:04:48 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.free-ipromotion.com/softwaredealsonline/help.html...
http://www.hpstore.hp.co.uk/info?SID=dcd760dfebe0aa06abdca29...

*eva*
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Krahelska: placisz tylko za wysylke... ponosisz tylko koszty wysylki... itd
46 mins
  -> dziękuję, też myślę, że wystarczy ująć to s&d w jedno :)