KudoZ home » Polish to English » Medical: Cardiology

nasadka prowadząca

English translation: guiding socket/adapter/


21:45 Mar 28, 2004
Polish to English translations [PRO]
Medical: Cardiology
Polish term or phrase: nasadka prowadząca
wprowadzić cewnik przez nasadkę prowadzącą w badany obszar wsierdzia
MonikaSojka
United Kingdom
English translation:guiding socket/adapter/
Explanation:
so, socket to jest nasadka, adapter jest bardziej ogolne. Guiding is self-explanatory, mysle.
Selected response from:

Jan S
Sweden
Grading comment
nie jestem pewna tego terminu, bo brak referencji, a google nie jest zbyt pochlebny wobec powyższych propozycji, dlatego nie wkładam do glosariusza. Dziękuję za podpowiedź
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3guiding socket/adapter/Jan S
1guiding attachment
Szymon Cegielka


Discussion entries: 1





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
nasadka prowadząca
guiding attachment


Explanation:
jednak obawiam się, że tylko zgaduję

Szymon Cegielka
Specializes in field
Native speaker of: Polish

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nasadka prowadząca
guiding socket/adapter/


Explanation:
so, socket to jest nasadka, adapter jest bardziej ogolne. Guiding is self-explanatory, mysle.

Jan S
Sweden
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3
Grading comment
nie jestem pewna tego terminu, bo brak referencji, a google nie jest zbyt pochlebny wobec powyższych propozycji, dlatego nie wkładam do glosariusza. Dziękuję za podpowiedź