KudoZ home » Polish to English » Medical: Dentistry

na zatrzaskach np. Bredent

English translation: locks such as Bredent


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:na zatrzaskach np. Bredent
English translation:locks such as Bredent
Entered by: monepi

14:45 Mar 7, 2008
Polish to English translations [PRO]
Medical - Medical: Dentistry
Polish term or phrase: na zatrzaskach np. Bredent
do podstawowych zadań technika dentystycznego należało: wykonywanie protez akrylowych, wykonywanie prac kombinowanych: - na zasuwach np. Ceka, - na zatrzaskach np. Bredent, - na implantach...
monepi
locks such as Bredent
Explanation:
tak się nazywa zatrzaski raczej
Selected response from:

Michal Berski
Poland
Grading comment
dziękuję:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1locks such as Bredent
Michal Berski
4attachments such as Bredent
Maciek Drobka


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zatrzaski np. Bredent
attachments such as Bredent


Explanation:
Bredent to marka zatrzasków, oni sami mówią na nie 'attachments':
http://tinyurl.com/2fyyu6

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Michal Berski: to zbyt ogólne
8 hrs
  -> rozumiem, dziękuję

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
locks such as Bredent


Explanation:
tak się nazywa zatrzaski raczej

Michal Berski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 49
Grading comment
dziękuję:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciek Drobka: skoro tak to się raczej nazywa :o)
11 hrs