KudoZ home » Polish to English » Medical: Pharmaceuticals

kontrola wewnątrzprocesowa

English translation: in-process control


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:kontrola wewnątrzprocesowa
English translation:in-process control
Entered by: Scherzando

09:35 Sep 15, 2007
Polish to English translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / kontrola wewnątrzprocesowa
Polish term or phrase: kontrola wewnątrzprocesowa
"W/M oznacza, że stosowana jest kontrola wewnątrzprocesowa lub kontrola międzyoperacyjna"
"Kontrola międzyoperacyjna" była już na PROZie tłumaczona jako "in-process control" (http://www.proz.com/kudoz/1946936). W takim razie jak tłumaczyć "kontrolę wewnątrzprocesową"?
Scherzando
in-process control
Explanation:
A skąd pewność, że to poprzednie tłumaczenie jest poprawne?
Selected response from:

Pawel Baka
Poland
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4in-process control
Pawel Baka
3 +1intraprocess controlMTG_tlumaczenia


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
intraprocess control


Explanation:
choć wydaje mi się, że tłumaczenie synonimów "na siłę" nie jest tu konieczne :)

MTG_tlumaczenia
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  skisteeps
3 hrs

2 days3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
in-process control


Explanation:
A skąd pewność, że to poprzednie tłumaczenie jest poprawne?

Pawel Baka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 112
Grading comment
Dziękuję
Notes to answerer
Asker: Nie ma, oczywiście