KudoZ home » Polish to English » Medical (general)

Ministerstwo Zdrowia

English translation: w UK: Department of Health


19:41 May 22, 2005
Polish to English translations [PRO]
Medical - Medical (general)
Polish term or phrase: Ministerstwo Zdrowia
Ministerstwo Zdrowia
[chodzi o prawdziwą nazwę takiego ministerstwa lub jego odpowiednika w Wlk. Brytanii]
xxxnnowak
English translation:w UK: Department of Health
Explanation:
http://www.dh.gov.uk/Home/fs/en

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 4 mins (2005-05-22 20:46:40 GMT)
--------------------------------------------------

Zdawało mi się, że strona domowa M.Z. Wlk. Brytanii jest w sumie dość przekonująca, ale dodaję jeszcze parę linków, zaczynając od szpiegowskiego:
www.mosadd.org/April292004.doc
http://www.minorityhealth.gov.uk/background.htm
http://www.bbc.co.uk/radio1/onelife/travel/travelbasics/heal...
www.themedicaldirectory.org/organizations.shtml
www.nursinguk.nhs.uk/fromphilipines.asp
Selected response from:

xxxOTMed
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5w UK: Department of HealthxxxOTMed
5 +1The Ministry of Health
Maciej Andrzejczak
4 -1Ministry of Health
Adam Lankamer


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
Ministry of Health


Explanation:
http://tinyurl.com/dl8zc

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 79

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Magda Dziadosz: http://www.dh.gov.uk/Home/fs/en // ja myślę, że Twój link nie podaje "prawdziwej" nazwy o jaką chodzi w pytaniu: Brytyjczycy mówią Department - reszta Europy - Ministry. I tyle :)
1 hr
  -> pewnie masz rację, ale co powiesz na mój link ? jest tam błąd, czy czegoś nie doczytałem ?

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
The Ministry of Health


Explanation:
the...na forum angielskim na pewno by od razu dali osobna odpowiedź, sorry Adam:(

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 137

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natalka Samilenko
31 mins

neutral  Adam Lankamer: patrz link do brytyjskich stron rządowych http://tinyurl.com/blgae ; jak widać, chyba trochę przesadzasz :-)
39 mins

disagree  Magda Dziadosz: http://www.dh.gov.uk/Home/fs/en
59 mins

agree  moser.ilja
10 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
w UK: Department of Health


Explanation:
http://www.dh.gov.uk/Home/fs/en

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 4 mins (2005-05-22 20:46:40 GMT)
--------------------------------------------------

Zdawało mi się, że strona domowa M.Z. Wlk. Brytanii jest w sumie dość przekonująca, ale dodaję jeszcze parę linków, zaczynając od szpiegowskiego:
www.mosadd.org/April292004.doc
http://www.minorityhealth.gov.uk/background.htm
http://www.bbc.co.uk/radio1/onelife/travel/travelbasics/heal...
www.themedicaldirectory.org/organizations.shtml
www.nursinguk.nhs.uk/fromphilipines.asp

xxxOTMed
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1542
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Adam Lankamer: szczerze mówiąc jestem trochę zdezorientowany; patrz podany przeze mnie link z wyliczanką europejskich 'ministerstw zdrowia'; tak, ale w tej wyliczance europejskich ministerstw w pozycji UK wpisano zarówno 'Min.of Health', jak i 'Dep. of Health'
32 mins

agree  Magda Dziadosz: w UK zawsze Department
53 mins

agree  Icing: (-:
57 mins

agree  ZenonStyczyrz
1 hr

agree  Filip Stoma
1 hr

agree  MonikaSojka
13 hrs