KudoZ home » Polish to English » Medical (general)

guz zarodkowy jądra

English translation: germ cell tumor of the testis


09:07 Aug 4, 2006
Polish to English translations [PRO]
Medical - Medical (general) / cancer
Polish term or phrase: guz zarodkowy jądra
Cztery operacje ma już za sobą i cztery różne schematy chemioterapii. Guz zarodkowy jądra okazał się jednak na tyle złośliwy, że mimo kolejnych prób leczenia wciąż pojawia się na nowo.
PatsyStone
English translation:germ cell tumor of the testis
Explanation:
guz zarodkowy to dość szeroka grupa obejmująca kilka nowotworów z tkanek zarodkowych, ew. germinal tumor. Pytanie o jaki tutaj guz chodzi

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-08-04 10:29:36 GMT)
--------------------------------------------------

ew. testicular germ cell tumor
Selected response from:

Piotr Sawiec
Grading comment
Bardzo dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4germ cell tumor of the testis
Piotr Sawiec
3yolk sac tumorTomasz Kucmin


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
yolk sac tumor


Explanation:
chyba to ten typ nowotworu

Tomasz Kucmin
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
germ cell tumor of the testis


Explanation:
guz zarodkowy to dość szeroka grupa obejmująca kilka nowotworów z tkanek zarodkowych, ew. germinal tumor. Pytanie o jaki tutaj guz chodzi

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-08-04 10:29:36 GMT)
--------------------------------------------------

ew. testicular germ cell tumor


    Reference: http://www.urologyinstitute.com/html/testis_cancer__germ_cel...
Piotr Sawiec
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 777
Grading comment
Bardzo dziękuję.