KudoZ home » Polish to English » Medical (general)

przestrzeń płynowa

English translation: fluid collection


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:przestrzeń płynowa
English translation:fluid collection
Entered by: Jahny

10:12 Oct 18, 2007
Polish to English translations [PRO]
Medical - Medical (general)
Polish term or phrase: przestrzeń płynowa
wynik badania MR - w tyle czaszki widoczna jest przestrzen płynowa
Jahny
fluid collection
Explanation:
jeżeli jest to przestrzeń fizjologiczna, to tak jak Magda proponuje, jeżeli patologiczna to mam inną propozycję, kontekst pokaże
Selected response from:

Piotr Sawiec
Grading comment
Chodziło o zmiany patologiczne. Dziekuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2fluid collection
Piotr Sawiec
4(cerebrospinal) fluid space
Magdalena Wysmyk


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(cerebrospinal) fluid space


Explanation:
Może dosłownie... Po "wygooglowaniu" pojawia się bardzo wiele stron wskazujących na to, że może to być właśnie ten odpowiednik.


    Reference: http://www.proz.com/kudoz/1945534
    Reference: http://www.proz.com/kudoz/20100
Magdalena Wysmyk
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 66

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
fluid collection


Explanation:
jeżeli jest to przestrzeń fizjologiczna, to tak jak Magda proponuje, jeżeli patologiczna to mam inną propozycję, kontekst pokaże

Piotr Sawiec
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 777
Grading comment
Chodziło o zmiany patologiczne. Dziekuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxOTMed: Skoro radiolog opisuje strukturę, zakładałbym że chodzi o patologię
57 mins

agree  Brzozajabrzoza
1 hr