KudoZ home » Polish to English » Medical (general)

neurologicznie bez zmian

English translation: neurological status unremarkable


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:neurologicznie bez zmian
English translation:neurological status unremarkable
Entered by: Grzegorz Mysiński

11:38 Oct 25, 2007
Polish to English translations [PRO]
Medical - Medical (general)
Polish term or phrase: neurologicznie bez zmian
Jeszcze z tej samej epikryzy:
....Nakłucie lędźwiowe i CT mózgu wykazały krwawienie podpajęczynówkowe. Po przyjęciu: przytomny, zborny. *Neurologicznie* poza sztywnością karku na 4 palce *bez zmian*, I0 H-H. W dniu 6 marca 2007 nagle silny ból głowy, połączony z nudnościami. Wykonana panangiografia mózgowa i angio-CT wykazały obecność tętniaka tętnicy łączącej przedniej.
Grzegorz Mysiński
Poland
neurological status unremarkable
Explanation:
apart from..., lub jakoś podobnie
Selected response from:

Michal Berski
Poland
Grading comment
Dziękuję za pomoc, przydało się.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2neurological status unremarkable
Michal Berski
4 +1normal neurological examination
Piotr Sawiec
3 -2neurologically stable
EnglishDirect


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -2
neurologically stable


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2007-10-25 11:48:19 GMT)
--------------------------------------------------

Neurologically stable, no major medical/angiographically defined risk, ...

The child was followed clinically with serial magnetic resonance (MR) imaging and has remained neurologically stable over an 11-year period. ...

EnglishDirect
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Michal Berski: to znaczy: w stabilnym stanie neurologicznym, który sam w sobie może być ciężki
27 mins
  -> ooops... sorki.. chyba się nie wczytałem w przykład...

disagree  Piotr Sawiec: "bez zmian" w tym kontekście oznacza "brak nieprawidłowości", taka mowa lekarska,
5 hrs
  -> dzięki

37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
neurological status unremarkable


Explanation:
apart from..., lub jakoś podobnie

Michal Berski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1443
Grading comment
Dziękuję za pomoc, przydało się.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Brzozajabrzoza
2 hrs
  -> dzięki

agree  Marek Daroszewski (MrMarDar): i codziennie można nauczyć się czegoś nowego :-)
4 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
normal neurological examination


Explanation:
alternatywnie, potem apart from ...

Piotr Sawiec
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 777

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Berski: tyż piknie
3 hrs