KudoZ home » Polish to English » Medical (general)

wysoki profil bezpieczeństwa

English translation: high safety profile


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:wysoki profil bezpieczeństwa
English translation:high safety profile
Entered by: Dorota Nowakówna

21:21 Mar 30, 2008
Polish to English translations [PRO]
Medical - Medical (general) / okulistyka
Polish term or phrase: wysoki profil bezpieczeństwa
Zabieg cechuje się wysokim profilem bezpieczeństwa; we wszystkich grupach badanych po zabiegu doszło do poprawy najlepiej skorygowanej ostrości wzroku (BCVA) do dali w porównaniu ze stanem przedoperacyjnym.
Dorota Nowakówna
Poland
high safety profile
Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2008-03-30 21:24:03 GMT)
--------------------------------------------------

Wygląda to na kalkę z angielskiego:
http://tinyurl.com/yug8x8
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2high safety profilePolangmar
4high safety profile
Witold Chocholski


Discussion entries: 1





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
high safety profile


Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2008-03-30 21:24:03 GMT)
--------------------------------------------------

Wygląda to na kalkę z angielskiego:
http://tinyurl.com/yug8x8

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1548
Grading comment
dzięki!
Notes to answerer
Asker: trochę się słabo googluje, może przesadzam zresztą...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold Chocholski: Ech, nie zauważyłem Twego wpisu :-) Jesteśmy nad wyraz zgodni w tej kwestii :-)/Zaguglowałem się i za szybko pisałem, żeby się rozglądać :-D
2 mins
  -> Dziękuję - a dałem Ci szansę, robiąc wpis na raty.;)))

agree  Bubz: :))
7 mins
  -> Dziękuję.:)

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
high safety profile


Explanation:
To chyba kalka jest :-)

http://eg3.gu.ma/

Witold Chocholski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: błyskawica, bo muszę błyskawicznie tłumaczyć ;)