KudoZ home » Polish to English » Medical (general)

niedocukrzenie tkanek

English translation: low tissue glucose (level)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:niedocukrzenie tkanek
English translation:low tissue glucose (level)
Entered by: kaliope

16:28 Feb 19, 2009
Polish to English translations [PRO]
Medical - Medical (general)
Polish term or phrase: niedocukrzenie tkanek
?
kaliope
low tissue glucose (level)
Explanation:
np tak
Selected response from:

Michal Berski
Poland
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1low tissue glucose (level)
Michal Berski
4 -1intracellular hyperglycemiaNatalia Kaluza
4 -2intracellular hyperglicemiaNatalia Kaluza
3 -1hypoglycemia of cell tissue
Miriam300


Discussion entries: 5





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -2
intracellular hyperglicemia


Explanation:
Nie jestem pewna "intracellular"Zwykle podaje sie konkretny organ, np brain tissue hyperglicemia

--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2009-02-19 17:01:51 GMT)
--------------------------------------------------

HYPERGLYCEMIA

literowka

Natalia Kaluza
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Michal Berski: dokładnie odwrotnie/ poza tym hyperglycemia to wysokie stężenie glukozy we krwi
39 mins

disagree  ARKADIUSZ KACZOROWSKI: hyper to wysokie, michał ma rację
4 hrs

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
intracellular hyperglycemia


Explanation:
poprawiam

Natalia Kaluza
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Michal Berski: dokładnie odwrotnie
38 mins

46 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
hypoglycemia of cell tissue


Explanation:
hypoglycemia of cell tissue-

moze tak, ale brak kontekstu.

Miriam300
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 135

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Michal Berski: cell tissue to znaczy mniej więcej "tkanka komórki", a hypoglycemia to niska zawartośc glukozy we krwi. "emia" w nazwie oznacza krew, a "tkanka komórki" nie znaczy nic - komorka jest najmniejszą jednostką ciała, a tkanka to zbiór komórek
28 mins
  -> nie tylko we krwi. tkanka komórki jest najmniejszą jednostką, z tego jest zbudowane całe ciało, jak i również krew. Zresztą brak kontekstu tutaj.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
low tissue glucose (level)


Explanation:
np tak

Michal Berski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1443
Grading comment
dzieki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Miriam300: napisales tutaj prawie ze to samo co ja , tylko inaczej, a mi dales disgree?- dziwne!!
12 mins
  -> prawie robi wielką różnicę//Patrz dyskusja

agree  xxxOTMed
24 mins
  -> Dzięki