ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Polish to English » Medical (general)

zakwaszenie organizmu

English translation: body acidification

20:02 Aug 3, 2009
Polish to English translations [PRO]
Medical - Medical (general)
Polish term or phrase: zakwaszenie organizmu
Woda mineralna zapobiega zakwaszeniu organizmu
anula 78
English translation:body acidification
Explanation:
nie upieram się, że to koniecznie lepiej niż propozycja Rotweina, ale znalazłem to dokładnie w kontekście wody mineralnej...
http://www.aquabalance.nl/en/
oczywiście strona jest holenderska, więc nienatywna, ale wystapień tej frazy jest więcej
Selected response from:

Tomasz Poplawski
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2body acidification
Tomasz Poplawski
3excess body acidityR.S.


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
excess body acidity


Explanation:
http://www.awaytofitness.com/foodcoach_august2005.html

R.S.
PRO pts in category: 18

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
body acidification


Explanation:
nie upieram się, że to koniecznie lepiej niż propozycja Rotweina, ale znalazłem to dokładnie w kontekście wody mineralnej...
http://www.aquabalance.nl/en/
oczywiście strona jest holenderska, więc nienatywna, ale wystapień tej frazy jest więcej

Tomasz Poplawski
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 179
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  R.S.: taka odpowiedź pojawiła się jako pierwsza ( przed moją ) i nie rozumiem dlaczego później została schowana :-)// chcę żeby autor tej odp.wiedział, że została on zauważona i żeby bardziej docenił siebie next time:-) Przepraszam, że pisałem w tym polu :)
6 hrs
  -> No tak, ale co ja mam z tym wspólnego? Myślisz, że kogoś wystraszyłem, a potem ukradłem mu odpowiedź? :-))

agree  Bartat: http://lightouch.co.uk/nutrition.html
7 hrs

agree  MAGDALENA GLADKOWSKA
9 hrs