KudoZ home » Polish to English » Military / Defense

nasobny

English translation: wearable


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:nasobny
English translation:wearable
Entered by: Aga D

15:54 Mar 12, 2008
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Military / Defense
Polish term or phrase: nasobny
z wyposażenia bodyguarda:
Radiotelefon *nasobny* z kamuflowanym zestawem łączności bezprzewodowej z fonowodem.
Podejrzewam, że nasobny - to taki, noszony na sobie, ale pewności nie mam, a co za tym idzie mam tym większy problem ze znalezieniem fachowego terminu w j. angielskim.
Aga D
wearable
Explanation:
raczej tak
Selected response from:

TLUMACZ77
Grading comment
Bardzo dziękuję za pomoc i zaangażowanie :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4wearableTLUMACZ77
4personal / portable / two - way radioalalipa
3portableRobert Foltyn
3 -1personal
Agnieszka Hamann


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
portable


Explanation:
portable radio communication system

Zobecz też:
https://wazniak.inf.sgsp.edu.pl/wiki/index.php/Radiotelefon_...

Robert Foltyn
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: Dzięki :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: laptop to portable computer, ale w żadnym razie nie jest nasobny
1 hr

neutral  Polangmar: Morij, nasobny to też lekki...:)
8 hrs

56 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
personal


Explanation:
analogicznie do personal stereo


    Reference: http://www.google.pl/search?q=personal+radio-telephone+army&...
Agnieszka Hamann
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: Dzięki :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: lodówka też może być personal
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
wearable


Explanation:
raczej tak

TLUMACZ77
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Bardzo dziękuję za pomoc i zaangażowanie :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: tak
10 mins
  -> dziękuję

agree  Polangmar
7 hrs
  -> dziękuję

agree  maciejm
15 hrs
  -> dziękuję

agree  inmb
18 hrs
  -> dziękuję

1470 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
personal / portable / two - way radio


Explanation:
Portable / personal / two way radio będzie się odnosiło do nasobnych środków łączności stosowanych w law enforcement . Wearable nie jest raczej przyjęte w służbach. Odsyłam do producentów tego typu sprzętu: motorola, kenwood, ericsson.

alalipa
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish