KudoZ home » Polish to English » Names (personal, company)

magazynier ładowacz

English translation: warehouse loader


15:53 Oct 29, 2007
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Names (personal, company) / warehouseman
Polish term or phrase: magazynier ładowacz
j.w. z C.V.
(obowiązki: załadunek i rozładunek sam. ciężarowych, liczenie codziennych stanów magazynowych itp.)
Fabino
English translation:warehouse loader
Explanation:
Propozycja. Przykłady:

http://tinyurl.com/32zsuo
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2warehouse loader
Maciek Drobka
4Storekeeper/Forklift OperatorJohn Smith
3 +1storekeeper/loader
EnglishDirect


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
warehouse loader


Explanation:
Propozycja. Przykłady:

http://tinyurl.com/32zsuo

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 14

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Stanislaw Czech, MCIL
1 min
  -> dziękuję

agree  Jolo
3 hrs
  -> dziękuję

46 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
storekeeper/loader


Explanation:
sugestia
je.oxfordjournals.org/cgi/reprint/117/5/575.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2007-10-29 16:45:17 GMT)
--------------------------------------------------

www.ksinternational.com/cvac.php

inne...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-10-29 19:27:04 GMT)
--------------------------------------------------

Do Maćka:

Podobno tu nie ma miejsca na żarty... Poza tym posiadam informację taką:

Required Skills for Warehouse loader Job:

* GENERAL LABOR
* CONCRETE/STEEL
* WAREHOUSE
* LOADING
* UNLOADING
* PICKING/LIFTING

nie ma tutaj mowy o zajęciach typowych dla 'magazyniera', tj.:

Kto to jest magazynier?

Magazynier jest pracownikiem magazynu i wykonuje wszystkie czynności związane z jego działalnością, tj. przyjmuje, przechowuje i wydaje przedmioty, materiały i surowce.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-10-29 19:28:00 GMT)
--------------------------------------------------

Nie chcę Ci nic wklejać poza tym: http://www.ciop.pl/10921.html

EnglishDirect
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Maciek Drobka: Pierwsze się nie ładuje, a w drugim fraza 'storekeeper/loader' nie występuje. (...).//To fakt, magazyniera dosłownie nie ma, ale rozumiem, że to żart. A jeśli wklejamy jakiś link, to chyba jednak warto, żeby działał.
2 hrs
  -> dzięki... w takim razie u Ciebie zabrakło wg mnie elementu 'magazynier'... ale dzięki za komentarz... // Masz rację, link wyciąłem brzydko... Myślałem, że chodziło Ci o to, że 'storekeeper' się nie ładuje...

agree  John Smith
3 hrs
  -> Thank you!

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Storekeeper/Forklift Operator


Explanation:
A może tak, skoro ładował ciężarówki to nie robił tego ręcznie

John Smith