KudoZ home » Polish to English » Other

osoba robiąca i sprzedająca kawę..

English translation: barista


18:26 Jun 18, 2005
Polish to English translations [PRO]
Other
Polish term or phrase: osoba robiąca i sprzedająca kawę..
a name of occupation
Urszula Z?tek
English translation:barista
Explanation:
po prostu
Selected response from:

dorotrusty
United States
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1baristadorotrusty
4 +2coffee maker and seller
ZenonStyczyrz


Discussion entries: 2





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
osoba robiąca i sprzedająca kawę..
coffee maker and seller


Explanation:
Tak to widzę

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2005-06-18 18:48:09 GMT)
--------------------------------------------------

coffee maker
http://www1.iwd.state.ia.us/iowajobs2.nsf/0/45699c27542b4a56...

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2005-06-18 18:53:15 GMT)
--------------------------------------------------

wczytałem się głębiej w temat i znalazłem określenie \"barista\"
http://en.wikipedia.org/wiki/Barista
Myślę, że \"barista\" będzie lepiej pasować.

ZenonStyczyrz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 92

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  magdat: ale z barista
4 hrs

agree  Rafal Korycinski
5 hrs

35 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
osoba robiąca i sprzedająca kawę..
barista


Explanation:
po prostu

dorotrusty
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  ZenonStyczyrz: popatrz na mój komentarz z ramki po 26 minutach
3 mins
  -> przyznaje, ze nie doczytalam, zwracam honor

agree  magdat: tak jest
3 hrs




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): Malgorzata Kazmierczak