KudoZ home » Polish to English » Other

wysługa lat

English translation: seniority bonus


13:49 Feb 15, 2006
Polish to English translations [PRO]
Other
Polish term or phrase: wysługa lat
¶wiadectwo pracy z czasów PRL

W okresie zatrudnienia Pan X otrzymywał wynagrodzenie w wysoko¶ci xxx zł oraz:
premia uznaniowa, wysługa lat i ekwiwalent za węgiel :))

I tyle.
ZenonStyczyrz
English translation:seniority bonus
Explanation:
wg. w tym kontekście raczej o to chodzi. W guglu wiele przykładów.
Selected response from:

grzes
United States
Grading comment
Dziękuję bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4seniority bonus
grzes
4 +1years of service (award)Marek Daroszewski (MrMarDar)


Discussion entries: 3





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wysługa lat
years of service (award)


Explanation:
jak np. tu:

Years of Service Award: Recognition Awards and Programs: Hospital ...
Each year, staff members are recognized for their continuous years of service to
the UI Health Care organization through a variety of events hosted by ...
www.uihealthcare.com/depts/ humanresources/yearsofservice.html

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 322

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  madziag
4 mins
  -> dzięki

agree  Joanna Carroll
27 mins
  -> ale to nie to :( mój błąd, a odpowiedzi nie można ukryć!

disagree  Marek Daroszewski (MrMarDar): bo nie zrozumiałem znaczenia źródłowego i to nie to - sam się ze sobą nie zgadzam ;-)
28 mins

neutral  bartek: to jakas paranoja!!! Takiego balaganu to jeszcze nie bylo na prozie. Dlaczego mozesz sie ze soba nie zgadzac? A nie mozesz uzupelnic odpowiedziec inaczej. O, chyba koniec apaskudzonego eksperymentu. Jakos nie widze tam przeprosin :-(
32 mins
  -> może na tym polega wolność ;-)) mogę się nie zgadzać ze sobą samym hehehe ;-))) widziałem topic - już wszystko wróciło do starej wersji -- ale nie chowam odpowiedzi i zostawiam 'pro publico bono'

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
wysługa lat
seniority bonus


Explanation:
wg. w tym kontekście raczej o to chodzi. W guglu wiele przykładów.

grzes
United States
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 89
Grading comment
Dziękuję bardzo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Andrzejczak
7 mins
  -> dzięki

agree  bartek
14 mins
  -> dzięki

agree  Marek Daroszewski (MrMarDar)
52 mins
  -> dzięki

agree  Agnieszka Zmuda
2 hrs
  -> dzięki

neutral  pidzej: seniority, ale supplement - bonus jest bardziej jednorazowy IMHO
1 day17 hrs