KudoZ home » Polish to English » Other

Wszechnica Świetokrzyska

English translation: Wszechnica Świetokrzyska / Świętokrzyski Univerity


18:49 Feb 21, 2006
Polish to English translations [PRO]
Other
Polish term or phrase: Wszechnica Świetokrzyska
nazwa uczelni
annMcClarrin
English translation:Wszechnica Świetokrzyska / Świętokrzyski Univerity
Explanation:
zalezy - zostawilabym z tlumaczeniem w nawiasie

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2006-02-21 18:54:13 GMT)
--------------------------------------------------

University
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Wszechnica Świetokrzyska / Świętokrzyski Univerity
bartek
4Świętokrzyska University
Adam Zakrzewski


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Wszechnica Świetokrzyska / Świętokrzyski Univerity


Explanation:
zalezy - zostawilabym z tlumaczeniem w nawiasie

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2006-02-21 18:54:13 GMT)
--------------------------------------------------

University

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1342

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Michał Wiśniewski: ale dlaczego zmieniając rodzaj na męski? jeszcze ktoś się zezłości na taki PIT (Politically Incorrect Translation)! // Silly me, myślałem, że angielski nie ma rodzajów! :)
1 hr
  -> a od kiedy to Uniwersytet jest feminine? Nie kryguj się :-))) ONI nie moga sie nazywac ....ska University, bo ich obsmieją. Poza tym i tak będą używali nazwy originalenej - Wszechnica, co jest pure nonsensem, gdy popatrzysz na to od strony językowej

agree  Dominika J: na stronie głównej Wszechnicy jest Świętokrzyska University ale już w dziale About the University występuje tylko The Świętokrzyski University http://www.ws.edu.pl/gb/inf.htm
4 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Świętokrzyska University


Explanation:
Świętokrzyska University
http://www.ws.edu.pl/gb.html

Tak sami siebie nazywają.

Adam Zakrzewski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 78