KudoZ home » Polish to English » Other

cenówka

English translation: pricing gun/labeler


15:09 Apr 2, 2002
Polish to English translations [PRO]
Polish term or phrase: cenówka
chodzi chyba o prezentery służace do ekspozycji cen na niedużych artykułach, lub krótkich opisów eksponowanych materiałów
ZUZA
United Kingdom
English translation:pricing gun/labeler
Explanation:
urzadzenie do przyklejania cen na produktach nazywa sie pricing gun lub pricing labeler
Selected response from:

xxxwojtekl
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pricing gun/labelerxxxwojtekl
4presentersanglista


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pricing gun/labeler


Explanation:
urzadzenie do przyklejania cen na produktach nazywa sie pricing gun lub pricing labeler

xxxwojtekl
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Bienkowski
18 mins

neutral  anglista: z tym się zgadzam, ale odnoszę wrażenie, że Asker ma na myśli coś bardziej subtelnego od tego "guna": http://www.pd.imac.pl/
4 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
presenters


Explanation:
jeśli naprawdę chodzi o prezentery z pleksi
ale Twój opis jest trochę niejasny: czy chodzi Ci o nalepki/etykiety z cenami na produktach (price/pricing labels), czy o akcesoria - jak wyżej


    Reference: http://www.blysk.vti.pl/en_prezentery4.html
anglista
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 399